Σάββατο 9 Μαΐου 2009

Πόσο κάνει ένας βουλευτής????

Προχθές σε ένα gala που ήμουν καλεσμένος συνάντησα ένα γνωστό μου πρώην δισεκατομυριούχο.-Τι έγινε, πως τα πας, τον ρώτησα. Έμαθα δεν πάνε καλά οι δουλειές-Χάλια, έχω χάσει πολλά λεφτά-Γυναίκες ή καζίνο; τον ρώτησα για να μάθω τις πιπεράτες λεπτομέρειες για να τον διασύρω μετά στους φίλους του.-Βουλευτές, μου απάντησε και είδε την έκπληξη να ζωγραφίζεται στα ωραία, σχιστά, μεγάλα, αμυγδαλωτά μάτια μου.-Ξέρεις πόσο κοστίζει σήμερα ένας βουλευτής; Με ρώτησε. Τον άφησα να συνεχίσει.



- Παλιά, έμπαινα στο γραφείο του κάθε βλαχοβουλευτή του έσκαγα ένα μύριο δραχμές και αυτός έπαιρνε στυλό και χαρτί για να πάρει την παραγγελία. Σήμερα η ταρίφα έχει πάει στο εκατομμύριο ευρώ, συν τα δωράκια που ζητάνε κάθε τρεις και λίγο. Δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχεία, εισ. αεροπορικά, κοσμήματα για τις γκόμενές τους, συν ένα σωρό άλλα ΄'μικροέξοδα'' για να λαδώσουν και τους παρατρεχάμενούς τους. Την έχουνε μυριστεί όλοι την δουλειά. Παλιά έναν βουλευτή, άντε δύο να έβαζα στο κόλπο. Τώρα για να γίνει η δουλειά σου, επειδή όλοι αυτοί είναι κλίκα και υποστηρίζουν ο ένας τον άλλον, σε έναν να πας με τη βαλίτσα για να σου κάνει τη δουλειά, την άλλη μέρα άλλοι δέκα, από όλες τις παρατάξεις θα σε ενοχλήσουν και καλά για να βοηθήσουν. Έτσι τον αποκαλούν αυτοί τον εκβιασμό. Και φυσικά αν σε πουλήσουν, δεν έχεις και αποδείξεις. Αφού χέρι-χέρι γίνονται αυτά τα πράγματα. Ένας μάλιστα, μου άφησε μια φορά και έναν τιμοκατάλογο.

Συνεχίζεται εδώ
Related Posts with Thumbnails