Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Τίτλοι τέλους απο Αντζα...

Αποχωρεί κρεμώντας τα παπούτσια του ο ΑΝΤΖΑΣ



Τον Παρασκευά Άντζα τον εκτιμούμε και σαν παίκτη και σαν άνθρωπο.Το 2003 είχε τα αρ....α να φύγει απο τον Ολυμπιακό και να πάει στην Δόξα Δράμας για να σώσει την οικογενειά του απο διάλυση.Αλλά και τώρα αποφάσισε να σταματήσει την καριέρα του μόλις στα 33 για να ασχοληθεί και με άλλα πράγματα στην ζωή του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ....."Πήρα την απόφαση να σταματήσω την καριέρα μου, γιατί μετά το θάνατο του πατέρα μου, το 2000, έμαθα να εκτιμώ τα μικρά και ασήμαντα πράγματα στη ζωή και να την φιλοσοφώ διαφορετικά. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με όλα όσα κατάφερα και ελπίζω και ο πατέρας μου, να με καμαρώνει από ψηλά.

Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ και την ΞΑΝΘΗ, τις δύο ομάδες που αγάπησα και για τις οποίες έδινα και την ψυχή μου μέσα στο γήπεδο και ελπίζω να δικαίωσα, στο ελάχιστο, τις προσδοκίες που είχαν από εμένα.
Επίσης θα ήμουν πολύ ικανοποιημένος........αν αυτούς που ήθελαν να με βλέπουν στους αγωνιστικούς χώρους, τους ευχαρίστησα με το ποδόσφαιρο που έπαιζα. Θέλω ακόμα να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκα και ιδιαίτερα τους κ. κ. Τζέβρετζη, Δανιήλ, Κόλια, Μαντζουράκη, Μπάγεβιτς, Λεμονή και Βαλβέρδε, γιατί έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην καριέρα μου. Tέλος, θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που με αγάπησε όπως τον αγάπησα και εγώ".

ΠΗΓΗ
Related Posts with Thumbnails