Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Δήμητρα Παπανδρέου - Λιάνη: «Βαρέθηκα να κάνω τον άντρα του εαυτού μου»



Αν και δεν συνηθίζει να μιλά για την προσωπική της ζωή, η Δήμητρα Παπανδρέου έδωσε μία αποκαλυπτική συνέντευξη στην εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα».

«Ήταν ένα δύσκολο καλοκαίρι, σκληρό» είπε στη δημοσιογράφο -και στενή της φίλη- Αλεξάνδρα Τσόλκα, δίνοντας το στίγμα της συνέντευξης. «Προτιμάς τη μοναξιά όταν δεν υπάρχει κάτι πολύ σημαντικό και ενδιαφέρον στη ζωή σου. Αυτή τη στιγμή είμαι μόνη μου και ό,τι είναι να 'ρθει, θα έρθει» συμπλήρωσε, ενώ με μεγάλη άνεση παραδέχτηκε: «Έχω πληγωθεί από σχέση. Δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν το έχει περάσει».

«Όταν έχεις περάσει μια τέτοιου είδους σχέση όπως αυτή με τον Ανδρέα, και έχεις φτάσει στα ουράνια, μετά είναι λίγο δύσκολα. Όμως έμεινα πολύ νωρίς μόνη και κάθε γυναίκα θέλει να έχει ένα σύντροφο να μοιράζεται τα προβλήματά της. Βαρέθηκα να κάνω τον άντρα του εαυτού μου» συνέχισε.

Αποκάλυψε επίσης πως έχει μετανιώσει που δεν απέκτησε ποτέ ένα παιδί: «Είναι ορισμένες φορές που μου λείπει πάρα πολύ ένα παιδί. Σήμερα, αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω, σίγουρα θα ήταν στις προτεραιότητές μου να κάνω ένα. Περνούσαν τα χρόνια με μια ταχύτητα απίστευτη. Δεν είχα ποτέ μια καλή ήσυχη ζωή ώστε να πω ότι μπορούσα να αφοσιωθώ σε ένα παιδί».

Πηγή

Με θάρρος
Related Posts with Thumbnails