Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Συμφώνησε με το Star η Μανωλίδου;

Όλο και περισσότερο φουντώνουν οι φήμες που θέλουν την Ευγενία Μανωλίδου μετά το εξώδικο που έστειλε στον ΑΝΤ1 να έχει συμφωνήσει με το Star. Πάντως μέχρι στιγμής κανείς μέχρι τώρα από το στενό της περιβάλλον δεν επιβεβαιώνει αλλά ούτε και διαψεύδει την είδηση.

Παρ’ όλα αυτά η διευθύντρια επικοινωνίας του ΑΝΤ1, Κατερίνα Γκαγκάκη είπε χαρακτηριστικά στην εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή ότι ο σταθμός εξακολουθεί να θέλει την Ευγενία. Η όμορφη Ευγενία όμως έχει ήδη βγει στο Star δύο φορές. Η πρώτη ήταν στα γενέθλια της Ελεονώρας Μελέτη και η δεύτερη στο δελτίο ειδήσεων του καναλιού. Εκτός αυτών, ο Σταμάτης Μαλέλλης έσταζε μέλι πριν λίγες μέρες όταν αναφέρθηκε στην παρουσιάστρια.



«Εγώ είμαι συνεπής,  απαιτώ συνέπεια και από την άλλη πλευρά. Η δική μου ζωή πάντα είχε όρια. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μόνο η δική μου ζωή να έχει όρια. Προσπαθώ να μην ενοχλώ, ουδέποτε έκανα τρομερές συζητήσεις, βαρύγδουπες δηλώσεις. Προσπαθούσα να κινούμαι όσο πιο ήρεμα γινόταν. Δεν είμαι υπέρ της πολύ μεγάλης βαβούρας. Μερικές φορές το να μιλάω ή το να ακούω κάποιους να μιλάνε δεν έχει κάποια αποτελέσματα. Απλά θέλω από εδώ και στο εξής, να έχω μια γραπτή επικοινωνία και όχι μια προφορική».

«Πάντα στη ζωή μου ήθελα να υπάρχει μια ισορροπία. Απλά, από δω και πέρα όταν αυτό δεν είναι εφικτό, κάνω ό, τι μπορώ για να ξαναφέρω την ισορροπία μέσα στη ζωή μου. Σε αυτή τη φάση βρίσκομαι τώρα. Δεν θέλω εγώ να αλλάξω τον εαυτό μου. Υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν να με αλλάξουν. Εγώ δεν θέλω να πέσω σε αυτή την παγίδα και να αλλάξω μόνο και μόνο επειδή κάποιος το θέλει».

«Δεν γνωρίζω ακόμα τι θα γίνει με τα τηλεοπτικά, δεδομένου ότι αυτή τη στιγμή προέχει η ηρεμία μέσα στο σπίτι. Είμαστε σε προεκλογική περίοδο, όπως ξέρετε, και αυτό που για μένα είναι πιο σημαντικό από οτιδήποτε άλλο είναι αυτή τη στιγμή να πάει καλά ο αγώνας που κάνει ο Άδωνις. Προσπαθεί όσο γίνεται να με προστατεύσει και όλο αυτό γίνεται με πολύ αγάπη και καλή πρόθεση οπότε απλά με κάνει να τον αγαπάω».

Αυτές είναι οι δηλώσεις της Ευγενίας και σίγουρα από την φράση «Εγώ είμαι συνεπής,  απαιτώ συνέπεια και από την άλλη πλευρά.» καταλαβαίνει κανείς ότι τα πράγματα δεν είναι ρόδινα στις σχέσεις της με τον ΑΝΤ1. Τώρα τι θα συμβεί; Ίδωμεν…

Πηγή

Με θάρρος
Related Posts with Thumbnails